2007/05/02

GmailDrive

睇到雜誌講話Gmail可以install一個叫Gmail Drive Shell之後,就在自己部腦度好似多隻Hardisk,忍唔住想試下。

成個software都係百幾K,認真迷你,安裝過程勁易之餘,又係繁體版,我用這個是剛在07年3月更新的版本,所以我想比最初期的會較穩定。

安裝完成後已經可以見到『我的電腦』度在『其他』一欄多o左個Gmail Drive,Double click後就可以登入使用,非常易用,如果選o左auto login,重唔洗次次打login 登入o忝。

不過始終係唔洗錢,速度方面其實同一般掉o野上mail差不多,只不過係唔洗好似平時咁send封email比自己,又要唸下個mail title打咩好。而對我o黎講,最緊要就梗係『型』o左,真係『確係唔同o的』 ,有少少『勁』o左o的o既感覺...嘻嘻!

如果大家好唔明點解會有咁o既感覺,都可以試試去download來玩下o架!

Download Gmail Drive Shell

http://reg.softking.com.tw/freeware/index.asp?fid1=6&fid2=120&fid3=22381

Gmail Drive description in Wiki

沒有留言: